25 Kasım 2008 Salı

kazanan kim?


Itiraf etmek gerekirse cep telefonlariyla aram cok iyi degildir.Son teknoloji olmasi yada binbir cesit ozelligi olmasindan daha cok telefondan ses gelmesi ve mesaj atabiliyor olmam bir cep telefonunda aradigim maximum ozellikler. 5 sene ayni telefonu kullanan sadik bir Nokia kullanici olarak su siralar bu duruma son vermek uzereyim,arada sirada degisiklikler yapmak gerkiyor nede olsa hayatimizda=))2 telefon arasinda cok kaliyorum aslinda tam olarak hala karar vermis de degilim umarim 5 senede karar asamasinda gecmez=)Yaptigim arastirmalar sonucu IPhone nun Blackberry den daha guvenilir ve bozulma oraninin daha dusuk oldugu cikmis.Sanki bende bu arastirmanin galibini desteklicem gibi gozukuyor.Bakalim benim macimin galibi kim olucak??

2 yorum:

  1. Blackberry, blackberry, blackberry!!!!
    Hatta blackberry bold :))

    YanıtlaSil
  2. İPhone'dada çok problem çıkıyor benim bildiğim kadarıyla :)
    Nokia'dan şaşma diyorum ben sana.ben şuan n78 kullanıyorum ama sana tavsiyem gidip bir N96 8gb kapman :)

    YanıtlaSil