13 Aralık 2008 Cumartesi

Mini alisveris gunu

Bugun kuzenimle ne yapalim ne yapalim diye dusunurken kendimizi Viaport yollarinda bulduk.Aslinda pek umdugumuz gibi gecmedi alisveris turumuz , dogru duzgun birsey aldik diyemem ama mangodan bir kazak aldim koyu gri-uzun (9.90 ytl bu kadar ucuzunu beklemiyordum acikcasi)Siyah skinny kotumla giymeyi planliyorum .Tabi istedigim tarzda duz uzun gri bir cizme bulursam guzel sade bir takim olurlar...Zara da gordum dun istedigim model gri cizme ama cok benzer camel rengini zaradan gecen sene almistim acikcasi ayni model almak istemedim.Aaaaa unutmadan bide mini bir aksesuar turu yaptk diyebilirim.Gumus rengi halka kupelerimin 2 -3 boy buyugunu almak isitiyordum ne zamandir denk gelmemisti.Bu firsatla tac koleksiyonuma bir tane daha ekledim bide rengini cok begendim kemik rengi sacimin sekil almadigi gunlerde cok pratik bir cozum olan kiskacli bir toka aldim.Su siralar Viaport daki her magazada indirim var ama acikcasi alinacak pek bir sey yok bence .Ama bos vaktiniz varsa bir goz atin derim ben.


1 yorum:

  1. Aynı gri hırka bende de var :) Fiyatı iyiki yazmamışsın ben indirimden almamıştım moralim bozulsun istemiyorum. Taçında çok tatlı, güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil