14 Mart 2009 Cumartesi

h&m manzaralari

H&M de korka korka cektigim resimler karsinizda=)Yetkili birisi gorup uyaricak diye cok fazla cekemedim .Her h&m de farkli seyler satildigindan daha oncede bahsetmistim.Bir ayakkabi icin 12 subesini gezip sonra tek bir magzasinda o modelin satildigini son gun ogrenmistim.Makyaj malzemeleride her subesinde yok.Ozellikle snoopy li olan makyaj malzemesi koleksiyonu cok az sayida magzasinda vardi.
Askidaki siyah cantadanda aldim;kahveside cok guzeldi ama h&m den yazin ayni renk cok benzer capraz bir model aldigim icin sadece siyahi ile yetindim.

Bu krem rengi babetlerin siyahini aldim daha onceki postumda resmini koymustum.Beyaz ve krem babetlerim oldugu icin onlarin sadece resimlerini cektim=)
Yine h&m in icindem makyaj malzelemeleri bolumu
Arkadasim gitmeden once findikzade pazarindan bu coraplari 1tl almis;aynilarini made in turkey etiketiyle 6 euroya satiyorlardi.Resmini cektigimiz sirada arkadasimin ayagindaydilar=)

Murdum rengi olan bereleri cok denedim ama en sonunda bana bere yakismadigina karar verdim.Almadan dondm valla=))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder