4 Nisan 2009 Cumartesi

vintage gorunlumlu kolyem





Dun son 3 dersimin iptal edilmesini firsat bilip arkadaslarimla Kadikoy de bulustuk.Aslinda Kadikoye alisveris haricinde gitmekten cok hoslanmiyorum fakat dun Karga diye bir cafeye gittik Rexx in sokaginda cok guzel bi yerdi.Hem ortami guzeldi hemde calan muzikler.Hemen yaninda Arka Oda bir cafe vardi Kadikoy deki favori cafem=)Benim gibi Kadikoy de gidilicek dogru duzgun yer bilmeyenlere iki yeride tavsiye ederim.Rahat ve guzel vakit gecirilicek yerler ikiside.Bu arada ne zamandir boncukculara ugrayamiyordum.Tac yapmak icin tuy ariyordum fakat istedigim gibi bulamadim pembe ve mavi vardi ve cok ufaklardi.Uzulerek cikarken bu tasi gordum ve bayildim.Tam vintage gibi gozukuyordu ama deligi yoktu.Etrafina cerceve takilip kolye oluyormus ama uygun aparat orda yoktu Eminonun de bulabilecegimi soyledi gorevli.Ben boyle guzel bir tas bulmusum Eminonune gidecek kadar beklermiyim hic=)Biraz aradiktan sonre bu altin rengi aparati buldum kanat gibi yerlerini kapatip halkasindan da zincir geciririm diye dusundum.Arkasinida yapistirdim mi kolyem hazir.Yanina birde ufak piriltili bir tas taktim.Bakalim begenicek misiniz?

(PS:Resimleri bilgisayardan cektigim icin renk kalitesi biraz bozuk)

2 yorum:

  1. Arka oda gerçekten çok güzel ben de çok seviyorum.. Kolyene bayıldım eski tarz da çok güzel.. Arkadaşlarına falan da yapıp hediye etmek için birebir..

    YanıtlaSil
  2. Ben cok begendim kolyeni!!! Burdaki bocukcular cok kazik, tane hesabi cok yüksek fiyat istiyorlar ee tabi ben Istanbulda daha kolay bulurum istedikleirmi diye biraz daha bekliyorum. haftaya bugün Istanbuldayim ve ilk firsatta bocukcuya gidip bir sürü sey alicam.. :))

    Nesli

    YanıtlaSil