15 Kasım 2009 Pazar

flormar

flormar hediyelerim banada ulasti. icinden 501 visne curugu ruj, 120 pembe supershine lipgloss, 17 gumus rengi oje ve greak look siyah mascara cikti. Urunleri gonderdikleri ve biz bloggerlarin goruslerine onem verdikleri icin flormar`a tesekkur ederim.

urunler hakkinda yorumlarima gelince;

supershine 17 numara gumus rengi oje,
aslinda hic kullanmam diyecegim tonda bir ojeydi fakat burdaki yazimda
belirttigim gibi gumus oje denemek istememin uzerine ,bu rengi gorunce acikcasi sevindim. 3 kat surdugumde matlasmasi hosuma gitti ama
ben icine 2-3 damla siyah oje katarak daha koyu bir tonu yaratmayi dusunuyorum.


120 pembe supershine lipgloss, bu urun tam benlik.
makyaj cantam yanimdaolmasada surekli, ucuk tonlarda lipgloss bulundurum. yapisida gayet guzel yapis yapis degil.



501 visne curugu ruj
, genellikle koyu tonlarda ruj kullanmadigim
icin bu ruju tek dudagima surdurdukten sonra yayarak kullanmayi dusunuyorum. yalniz nemlendirme konusunda gayet basarili oldugunu soylemeliyim dudagi catlak gostermiyor.



belirttigim gibi koyu tonlarda ruju cok tercik etmedigimden dolayi uzerine 120 pembe supershine lipgloss surerek daha cok kullanacagim tonda bir ruj elde ettim.



great look mascara, yeni rimel aldigim icin bu urunu acmak istemedim.yorumlarimi daha sonraki gunlerde yapacagim.

2 yorum:

  1. HEVESLI cok hos bir blog flormar konusuna gelince dogrusu cok sanslisiniz ne kadar zaman icinde geldi ben 30 ekimde mail yazdim 2 kasimda gondereceklerine dair mail geldi ama henuz gelmedi o yuzden merak ettim

    YanıtlaSil
  2. hevesli, cok tesekkur ederım.Ben 28 eylulde mail attım,15 gun sonra urunler geldi.kampanya su anda devam etmiyor ama size gondericeklerine dair mail atmıslarsa kesin paketinizi gondeririler.

    YanıtlaSil