18 Ocak 2009 Pazar

İstiyorum!!!!!

Kısa boyuna ragmen, hep duz ayakkabi giyen biri olarak son 1 aydır Burberry nin canvas ve klasik desen olan ayakkabısını cok begeniyorum.Gecen cuma istinye parkdaki subesine belki inidirim yapmıslardır diye umutla ugradım.Ama sonuc husran...Sadece sınırlı sayıda topuklu ve babet tarzı hepsi siyah olan daha şık ayakkabılarında indirim vardı.Klasik desenli babetlerinde de indirim yoktu.Benim begendigim modelin fiyatı 460 tl civarındaydi.Bana da coach alma yolları gozuktu.Ilgılenenler varsa Coach da spor ayakkabılarda da indirim vardı.Hatta pembe seritli olan ve benimiclerinde en cok begendigim modeli150 tl ye inmis.Ama ben yaz sezonundakibeyaz bagcıklı modellerini daha fazla begeniyorum.Eger Burberry den vazgecersem Coach a ugrucak gibi gozukuyorum...



(magazada olan pembe seritli model duz kahverengide vardı)




2 yorum:

  1. bekleyebilirsen nisan gibi burberry de büyük indirim oluyor o zamana da kalırmı bilmiyorum ama benimde listemde bu ayakkabı.. yeniyıldan önce gidip sormuştum ama o zaman gelmemişti bile demek artık tr'de =)

    YanıtlaSil
  2. ya beklemekten baska sansım yok cunku ındirimde gorursem buyuk bir pismalık yasarım =) nisanda dogum gunum var hem anneme biraz bahsetsm iyi olur = )

    YanıtlaSil