19 Şubat 2009 Perşembe

i love my huge size boot = ))


Viyana ya vardigimiz ilk gun hava cok guzeldi hatta arkadasım paltosunu bile cıkardı.Bizde cok sevinmistik bu duruma annelerimizin cok soguk olucak kazaklarınızı yanınıza alın laflarının gereksiz oldugunu dusunuyorduk ki ertesi gun yagmurla baslayan kar,sehri etkisi altına aldı .Asıl Leoben(Viyana ya 2 saat uzaklikta bir sehir) inanılmaz soguk ve karlıydı.Tam bir karnıbahar gibi dolandık etrafta kazak ustune kapsonlu ıcıne 2 tisort atkı eldiven mont ne varsa giydik.Resimlerin hepsinde birer karnıbahar gibiyiz ama olsun = )

Bu kara daha fazla dayanamayan botlarım iyice suyu icine cekince baya idare etmeme ragmen (corabımın ustune torba bile giydim = ))) Bled de yeni bot almak zorunda kaldık.(Bled in muhtesem manzarasının resimlerini ekliyecegim enkısa zamanda,Bled Slovenya nın baskenti Ljublijana ya 1.15 uzaklikta ruya gibi bir yerdi))Kıs olmasından dolayı 2 tane magaza acıktı ve alabilecegim hicbir bot yoktu ama birsey almazsamda su toplayan ayakkalarımızla daha fazla yuruyecek halimiz kalmamıstı ki 38 num giyen biri olarak 41-43 num kar botlarımı aldım = )))Annem karsılamaya geldiginde ufak caplı bir sok gecirdi.O kadar usuyor ve canımız acıyordu ki sımsıkı bagladıgım botlarımla cok güzel vakit gecirdim.Istanbul da giyermiyim bilmiyorum ama her kıs seyahatımda yanımda olacagı kesin = ))Arada 30 € ya aldik botlarımızı her ne kadar indirim yapamyı denesemde basaramadım ama indirim yapamayınca bende su gecirmez spraylerden botlarımızın ustune cıkmak icin izin istedim onu basardım,onların sisesi 8 € idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder