21 Mart 2009 Cumartesi

mini cicekli elbiseler







Bu bana yapilan iskence nedir ama ya=(( Hepsi benim olmali ;aralarinda ayrim yapmak gercekten cok zor cunku hepsi ayri ayri guzeller.Her Topshop a girdigimde resmen gozum kaliyor elbiselerde.Anneme gostericem ;insallah dikebilir benzer modellerinden.Gerci modelden de ote boyle kumas bulmak lazim .Bakalim belki sansim yaver gider.

8 yorum:

  1. bende bugün topshopta ilk fotoğraftaki elbiseye takıldım kaldım..

    YanıtlayınSil
  2. bnm ve arkadasimin favoriside o oldu =))

    YanıtlayınSil
  3. İlk fotoğraftaki muhteşemm..
    Benim de her girdiğim de aklım kalıyor, indirimde alırım diyorum çünkü sonra aldığım şey indirime girince çok içime oturur.
    Bak annen dikerse çok kıskanırım be şimdiden söyleyeyim!

    YanıtlayınSil
  4. ahahahahah sadece dikse super olur diye dusunuyorum daha bu fikrimi kendileriyle faylasmadim=)

    YanıtlayınSil
  5. ben bu yaz artık dikiş kursuna başlıcam olmuo böyle:(

    YanıtlayınSil
  6. ya ben cok hevesliydim gecen yaz hatta bicmeye baslamistim kumaslari ama sonra staj tatil faln girince devereye kaldi oyle ama bu yaz annnemden rica edicem bana kalip cikarmyi ogretsin diye sonra eve kapatip kendimi baslicam denemelere.sonra hepimiz bir atolyede toplanip baslariz dikmeye=P

    YanıtlayınSil
  7. ilk elbise sırtındaki küçük pencereyle çok hüş görünüyor hakkaten. Ama ben diğer çiçekli elbiseleri de çok beğendim. Moda da şimdi her yerde bunlardan var. :)

    YanıtlayınSil
  8. be beraber artık sen beni iğnelersin ben seni:)) valla napıyım o kadar çok beğeniyorum ama bazı şeyler içimde patlıyor resmen sürükleyerek çıkartıyorlar beni ondan alamıyorsam dikmem gerek:P

    YanıtlayınSil