12 Temmuz 2009 Pazar

Muhtesem sariyi bulmak










Sari sac insani rezilde edebilir vezir=)
Platin sarisi bundan 4 sene once altin cagini yasiyorken, tum israrlarima ragmen annemi ikna edememis ve bunun icin cok uzuluen ben;
simdi platin saclari gordukce iyiki annem ikna olmamis diyorum.
Kesinlikle dogal sac rengi uzerine atilan isiltilar artik favorim.
Her zaman sac rengine hayran oldugum ,3 . resimdeki Jennifer Aniston in sac tonu ise hayatimda boyunca olmasi icin ugrasicagim sari tonu olucak.
Ama diger resimlerdeki bayanlarin sac tonlarida cok dogal ve guzel. Ozellikle Gisele Bundchen (son resimdeki) da sac rengi konusunda hep cok basarili ...
Muhtesem sariyi bulmak benim icin kolay olucak gibi gozukmuyor.Zaman icinde bu amacta zaman harcakmaktan sIkIlIp dogal kendi sac regime donusmey karar versemde, yazin gelmesiyle birlikte kendimi muhtesem sarinin pesinde kuafor koltgunuda buluyorum.
Muhtesem sariya ulasacagim gunler insallah cok uzakta degildir=)

2 yorum:

  1. 5. fotodaki Gisele in saçı favorim tam o rengi istiorm işte hatta 1-2 hafta sonra falan yaptırmayı düşünüorm .. kuaföre bu fotorafı götürücem :))

    YanıtlaSil
  2. sen nasıl muhtesem sarıyı arzuluyorsan ben de hala muhtesem kahveyı bulamadım :))

    YanıtlaSil