20 Nisan 2009 Pazartesi

River Island t-shirtlerim ve annemin hediyeleri


6 nisan dogum gunumdu; 21 yasima saat 12 de dostlarimin pencereme tas atip iyiki dogdun cigliklari ve penceremin onundeki pasta ile girdim.Insallah cok guzel bir sene olur tum sevdiklerim ve benim icin. Yukardaki kolye ve bros annemin hediyeleri ve daha birsuru kumas almis bana birseyler dikmek icin =) Gri brosu mangoda cok begenmistim fakat magzada o kadar dolasmistim ki cikista almayi unutmustum. Eve geldigimde hatirladigimda tabi cok gecti;canim annem unutmamis  almak istedigimi bide uzun kolye seviyorum diye kolyeyi almis.Simdi mavi bebe yakali gomlek-elbise dikiyor bitince sizlerle paylasicam onuda=)

Bu sene bu model acik yaka omuzlari dusuk t-shirtleri cok severek giyorum. Beyazinida aldim ama su anda yikandigi icin resmini cekemedim=) Salas ve rahat olduklari icin epey kullanislilar.H&M dede bu model t-shirtler gormustum.Benimkiler River Island.Sanirim yazin ustumden cikartmicagim bunlari.

3 yorum:

  1. geçmiş doğumgünün kutlu olsun biraz geç oldu gerçi:) hediyelerin de çok güzellmiş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Be'cim blogumda senin için bir şey var, bir göz at istersen :)

    YanıtlaSil
  3. alisveris cini:cok tesekkur ederim hediyem icin
    cindrella :benim sucum ben gec haber verdim cok tesekkur ederim=)

    YanıtlaSil