16 Nisan 2009 Perşembe

vintage Chanel


Bu kupelere bayildim. Mavinin muhtesem tonu ve visne curugu ile pembe karisimi renkli damla seklindeki tasin karisimi, resmen buyuledi beni. Hem vintage hem Chanel olunca $1200 olma luksune sahip oluyor ve beni gercekten uzuyorsunuz.=( Sitede cok ilginc vintage aksesuarlar var ; ilham almak isteyenler http://www.deja-voodoo.com/costume.html goz atabilirler. Ayrica alisveris yapicaklara bir not ;PayPal guvencesi var. Bende boncukculara gidiyim belki biraz da olsa benzer taslar bulabilirim =)

5 yorum:

  1. gerçekten çok güzelmişşşşş

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, ama $1200 vermem tabi ki :)

    YanıtlaSil
  3. amaa çok güzeller bunlar bak baak doyamıyorum. bunları takıp makyaj falan yapmamak lazım böyle vişne çürüğü uzun tiril tiril omuz dekoltesi elbise diyorum sonra gözümü bi açıyorum $1200 :(

    YanıtlaSil
  4. bencede cok sade bir elbise ve bu kupeler baska ne olsunki=)

    YanıtlaSil
  5. bende çok beğendim fakat ederinden çok pahalı.

    YanıtlaSil