25 Ocak 2009 Pazar

Bendede var= )


Ya lutfen ama bendede aynısı var= )
Cindrealla nın yazısını ve yorumlarını okuyunca cok guldum.Hepimizin annesi Zara da sanırım 3 sene once satılan bu pelerinden ormus.Hatta Zara dakinin rengini cok begenmistim aynısını bulmak icin az yuncu gezmedik annemle = )
Bende cok severek kullanmıstım ama bu sene unutmustum kendilerini ;burdan Cindrealla ya tessekkurlerımı borc bilirim hatırlattıgı icin ayrıca beni mimlimis de ama ben bu mim olayını hic anlayamadım sanırım neye cevap kestiremedim cunku = )

4 yorum:

  1. =) çok güldüm .. kimde yok diye sormak gerek heralde?

    YanıtlaSil
  2. haahaha bncede. zara dava acsa bize yeridir= )

    YanıtlaSil
  3. ehueehu cok komik yaa bende cok güldüm:) 3 silahsörlerden sonra 3 pelerinliler olduk:P en azından renk farkı var benimki yeşil:)

    YanıtlaSil
  4. ahahah hiç merak etme tek deilsin okuldaki bir arkadasımın anneside yesilini ormus uni 1 deyken o zamanda cok gulmustuk ,ne modelmis ama ya ormeyen kalmamıs = ))

    YanıtlaSil