22 Ocak 2009 Perşembe

V & A

Agustos ayında Londra ya gittigimde V&A muzesinde moda bolumunde cektıgım resimleri ne zamandır koymak istiyordum.Bugun fotografları aktarırken onları gordum ve hemen aktardım bilgisayara.Kesinlikle Londraya yolunuz düserse V&A ilk ugramanız gerken muze bence hatta imkanınız varsa 1 gununuzu ayırın derim.Inanılmaz guzel kıyafetler, aksesuarlar, eserler var zaten ıcınde kayboluyorsunuz.Ozellıkle bır mucehver odası varki resim cekmek yasaktı inanılmaz buyuleyıcı takılar ,taclar vardı.Elmaslar ve degerli taslar sıkı bir güvenlik ekibi tarafından korunuyordu.Keske cekebilseydim resmlerını = )



1969 yılında Valentiono Garavani tarafından yapılan bu elbise cok sık duruyor bence.Bu elbiseyi Jacqueline Kennedy ve kızkardesi Princess Stanislaus Radzwill giymis.




Bu Miuccia Prada siyah elbiseye hayran kalmıstım ınanılmaz yaratıcı ve espirili degil mi?=))


Ozellikle mor kurdedeli olan 1977 yılında Zandra Rhodes ın yapımı olan bu elbienın modeline ve kumasına bayıldım.Boyle bir modeli annecigime diktirmeyi dusunuyorum ozel bir gece icin = )


Bu dugmeden kupe fikri cok hosuma gitmisti hediyelik esya satılan bolumde satılıyordu.

Kesinlikle insan dayanamaz yer bunları = )



1 yorum:

  1. Ne kadar güzeller..
    Özellikle Miuccia Prada elbiseyi ve aksesuarları çok beğendim zaten eski şeylere karşı aşırı bir sempatim var. Bahsettiğin yeri çok görmek isterdim

    YanıtlaSil