22 Ocak 2009 Perşembe

what has be in her bag = )


Sonunda cantamın ıcındekilerin resimini cektim .Bazen pudramı almıyorum sadece allıgımla idare ediyorum.Zaten cok fazla makyaj tazeleyen biri degilim.Cuzdansız hayatta yasıyamam parasını cantanın ıcıne atan ınsanlardan degilim hatta ufak boy cuzdan kullanmayıda hic sevmiyorum.Liz Claiborne cuzdanımı cok severek iki yıl once ABD den almıstım.Hıc eskimedi gercekten cok kaliteli cıktı hala severek kullanıyorum.Gozlugumde her ihtimale karsın cantamda kullanılacagı gunu bekliyor.Eger cantam cok agır degilse bodysprayi de cantama atıyorum.Cok fresh bir kokusu var gun ıcınde kullanınca parfumle cok karısmıyor.Tarak ıllaki oluyor cantamda cunku hemen dusuyor saclarım hatta bazı gunler buyuk taragımıda tasıyorum.Telefon malum zaten bide ıpod hep yanımda.=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder