17 Ocak 2009 Cumartesi

Zara alısverisi




Bugun yine uyusuklugum ustumdeydı.Dun aksam saat 9 civarı tv karsında uyuya kaldıgımdan bugun saat 7 de ayaktaydım.Oglenden sonra caddeye alısverise gittim aslında cok yorgun ve grip baslangıcı oldugundan sadece Zaraya bakıp geldım.Hatta Zara ya bile dogru duzgun bakamadım.Guya kot bakıcaktım ama denemeye usendim gerci cokda begendigim bi model yoktu .Zarada fiyatlar iyice dusmus duyurulur=)) Kotlar 12.90 -24.90 tl di genelde.Uzun kollu t-shitleri 9.90 TL indirmisler .Cantlar ve ozellikle ayakkabılar cok ucuzdu.49.90 TL ye cok sık topuklular vardı ayrıca babetlerde 29.90 tl civarlarında ve paltolarda 69.90 -129.90 aralıgındaydi.Kesinlikle Zaraya tekrar ugrayın derim ben ugrucam valla en yakın zamanda her ne kadar su sıralar somester tatili icin para biriktirmem gereksede=)
Bir elbise ve uzunn kollu t-shirt aldım.T-shirt isleme gibi olan kısımlrı cok hosuma gitti.Yazın bronz tende cok seker durucagını dusunuyorum.Ayrica laptopumu su sıralar yaptırmaktan vazgecip eski PC yi odama kurdum,iyiki yedekte duruyormus eksi dostum=))





2 yorum:

  1. İkisini de çok beğendimm, elbiseyi daha önce resmini çekip koymuştum S bedeni olsaydı alırdım bende, güzel günlerde giy Be :)

    YanıtlaSil
  2. tesekurederim Z bencebak yine Zaraya indirimin son günleri depolarını bosaltırlar kesin

    YanıtlaSil