31 Ocak 2009 Cumartesi

where is my piggy= (




Cok fazla spor ayakkabi giyen ve orjinal ayakkabıları seven biri olarak nasıl olduda adidasın ozel koleksiyonuna ait olan miss piggy ve kermit logolu ayakkabılarını almamıstım hala hayret ediyorum.İki model arasında cok kalmıstım sonucta ıkısınıde almak yerıne hicbirini almamıstım ,hala nedenini bilmiyorum.Oysaki Tr ye gelene kadar belki 10 defa Tunel deki adidas'a ugramısımdır.Sımdı birden yine aklıma geldiler ve su an olsa kesinlikle piggy tercih ederdim , o zaman pembe ayakkabı almak cok kullanıslı gelmemisti ama sımdı olsa bir dakika dusunmem hemde muppet show hayranı biri olarak piggylerimi alır cici cici giyerdim = )Belki yakın zamanda bezner koleksiyonlar cıkarırlar benim gibi kacıranlar icin = )

5 yorum:

  1. bencede piggy güzel!

    vee gittigidiyorda bulabilirsin sanırım bunlardan görmüştüm ben..

    YanıtlaSil
  2. ya ben internetten alısverıse karsıyım sorun yasadım cunku ve gitti gidiyorda var ama bn guvenemiyorum

    YanıtlaSil
  3. hm.. tamam o zaman =)

    YanıtlaSil
  4. Cok sirinler ama fazla cocuksu degil mi ? :)

    YanıtlaSil
  5. ya haklısın ama zaten esofmanla cok tatlı duruyolar = )

    YanıtlaSil