28 Ocak 2009 Çarşamba

Mini Zara alısverisi

Ikı gun once arkadasımdan eve donerken caddeye ugradım.Indirimin son parcalarına ve yeni sezonda neler var diye bakmak için.Zara dan basic siyah tunik tarzındaki salas olan siyah t-shirt u aldım.Sonbaharda taytın ustune altına convenverse ve capraz canta ile kullanırım diye dusundum.Skinny kotla heryere giyilicek kullanısli ve fiyatına gore gayet kaliteli.
Bu arada gecen sezon Katie Homes da gordumuz pacası kıvrılmıs bol kotları bu sene heryerde gorucez gibi gorunuyor.Ben zaten Katie de gorunce begenmiştim.Parmak arası , converse ve basic t-shirtlerle cok seker duruyolar.Umarım herkes pacalarını kıvırmaya baslamaz biranda = )))

4 yorum:

  1. merhaba! blogunu çok beğendimm hemen izlemeye aldım.. zara'nın beyazından da ben almıştım dediğin gibi hoş duruyor! ;)

    YanıtlaSil
  2. cok sevindim begenmene sende mutlu gunlerde giyin = )))

    YanıtlaSil
  3. bu kot ne ya hiç beğenmedim.. ama kesin yazın dediğin gibi herkeste görücez

    YanıtlaSil
  4. kesin Zarada bile kotları pacaları kıvrık koymuslar yazı dusunemiyorum=)) balıkcı gibi gezicez sanırım = )

    YanıtlaSil