25 Ocak 2009 Pazar

Mimime cevap = ))

    Cinderalla beni mimliemis bu mim olayını anladıgımdan cok emin olmamakla birlikte yazmaya basladım.
  • yazdan beri dikis ogrenmek istiyorum artık faliyete gecmenin vakti geldigini
  • bolumumu hic sevmesemde derslerime daha cok calısmam lazım yoksa son senemde derslerden kalıcagimi
  • Her sene en az iki kez yurt dısı seyahatı yapmak ıstedigimi ve oralardaki degisik kombınasyonlar yapan ınsanların resımlerını cekmek istedigimi ve yerel magazaları kesfetmem gerektigini
  • Bloguma yapılan her yorumun beni cok mutlu ettigi(ufak seylerle cok kolay mutlu olabilen biriyimki yapılan yorumlar inanilmaz mutlu ediyor beni=))
  • Blogları okurken cok fazla vakit geciridigim ve bundan ınanılmaz zevk aldıgımı
  • Modanın ucsuz bucaksız yaratıcılıgına hayran oldugumu ve annemin eski cantalarına tekrar goz atmam gerektigini
  • Takı yapımına tekrar baslamam gerektigi
  • Aralık ayından beri yapmam gereken bir cok tac modeline artık baslamam gerektigini (bir tanesi yolda en kısa zamanda sızlerle paylasıcagım )
  • Ispanyolca kursuna baslamam gerektigi
Ben kimseyi mimlemiyorum ama mimlenenlerin yazılarını okumaktan buyuk keyif alıyorum bu nasıl bir celiskidir bunuda bilmiyorum = )))


3 yorum:

  1. mime cevap mimleyenden gelsin:) yazdıklarına kendimi çok yakın hissettim aynı pelerinden sonra aynı duyguları paylaşıyor olabilirmiyiz ehueheu:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. pelerin ve mim kardesi olabilir miyiz yoksa =)

    YanıtlaSil