28 Ocak 2009 Çarşamba

mummy collection = ))




Zaradan bu kıs aldıgım hırka ve mont karısımı kendinden atkılı ceketin benzerını annemin ben sana yaparım demesi uzerıne kumascıya dogru yola cıktık.Kece tarzında kumas bulmak ıcın birkac magaza dolassakta sonuca bakınca degdi dogrusu.İki gun once annemin bitirdigi ceketi bugun dısarı cıkarken 3 sene once mangodan aldıgım kral tacı seklindeki brosumla taktım.Taslı olmasından dolayı cekete ayrı bir hava katkı.Sizden gelen yorumları anneme ileticem valla merakla bekliyor= ))




12 yorum:

  1. çok şık olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık annenin! Ben bir yer de görsem direk alırdım :)

    YanıtlaSil
  3. ooo cok mutlu olucak annem cok tesekkur ederim Z ,eminim sen USA da cok daha guzellerini bulursun = )

    YanıtlaSil
  4. cok beğendim ellerine sağlık annenin canım.

    YanıtlaSil
  5. evet , sezonda aldım ben şu bahsettiğin şeyi (belki bi ara blog'uma da eklerim) // az değil 299 TL !!!

    gerçi çok da benzemiş seninkisi // ne diyim artık // güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  6. cook tesekkur ederım,senınkıde ayrı bır guzel iyi gunlerde giyin cok kullanıslı bir sey uzun yıllar giyersin kesin

    YanıtlaSil
  7. Jil Sander gibi çok tarz bir markanın tasarımı sandım,dikilme gibi durmuyor!Yoksa annenin adı Jil mi;))Anneciğinin ellerine sağlık,SÜPER!

    YanıtlaSil
  8. wowwwww anneme hemn okutucam bu yorumu = )))cok tesekkur ederım o zmn ben diger diktigi seylerınde resimlerini cekiyim en iyisi = ))

    YanıtlaSil
  9. Bence cekme, hasetimden catlayabilirim o durumda;))

    YanıtlaSil
  10. selam...
    annenin ellerine sağlık harika olmuş. bişey merak ettim kumaşın adı ne keçe gibi gorunmuyo bir de kenarları dikişsiz heralde de atmıyo mu? kalıbı bulsam hemen dıkerım süper iş:)
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. evet kumas kece zarada ki model dikissizdi ilk basta annemde dikissiz yatik ama 1 hafta giyince pitir pitir iplikler cikinca annem incecik cevirip dikti simdi daha sik duruyor ama bazi keceler atmiyormus.dik gercekten cok kullanisli bir model her goren cok begeniyor

    YanıtlaSil