25 Ocak 2009 Pazar

Countdown starts = )

Kasım ayından beri sıkı bir ekonomi yaptım kendime gereksiz harcamalarımı kestim ,masraflarımı minumima indirdim hatta indirim basladıgında beri Mango ya 1 kere Zara ya 2- 3 kere ugradım alısverıs yapmamak ıcın.Zaten sadece Zara dan 2 -3 parcalık alısveris yaptım.Sonunda bu sıkı ekonomim sayesinde biriktirdiklerimle ınsallah 6 subat ta Avusturya ya yolcuyuz bir akradasımla beraber.Sıkı bir plan yaptık 10 gun ıcınde Milano,Viyana,Graz,Slovenya,Venedik,Leoben (burda Erasmusla giden bir arkadasımızın yanında kalıcagız),Verona yı gezmeyi planlıyoruz ınsallah.Planlarımızı gerceklestiremezsek Loben Viyana ve Slovenya ile yetinicez.Bol bol resimler cekmek ve alısverıs yapmak ıstıyorum tabi sıkı ekonomi planım el verirse = )

5 yorum:

  1. süpermiş bende bir süredir ekonomi yapıyorum zorunlu olarak çünkü ders çalışıyorm harcamaya zamanım yok =)

    YanıtlaSil
  2. ders calısmanın pozitif getirileride varmıs bak = )

    YanıtlaSil
  3. Çok çok eğlenceli bir geziye benziyor, resimleri mutlaka buraya da koyy ben merak ederim :)

    YanıtlaSil
  4. ınsallh guzel gecer bol resım cekerim sızınle paylasırım asıl senden baklicez Z ABD sokaklarının resmlerini eminim muhtesem gecicektir =)

    YanıtlaSil
  5. herkes bi yerlere gidiyo yaa benim yerimede gezin eğlenin:)

    YanıtlaSil