22 Ocak 2009 Perşembe

What's in your makeup bag?

Biz bayanların vazgecilmez alısverislerinden biride makyaj malzemeleri satın almaktır.Ben inanılmaz zevk alıyorum makyaj alısverisi yaparken.Her nekadar dogal renkler kullansamda (siyah ve kahve dısında goz makyajı yapmıyorum)rengarenk farlar allıklar ve ojelere bakmak bile ınsana moral veriyor.Sızlerle makyaj malzemelerimi ve gundelik hayatta kullandıklarımı paylasmak istiyorum.

Her gun kullandıgım makyaj malzemelerim.Mac bronz Pudram seftali tonu allıgım parlatıcım siyah rimel ve siyah kalem.
Dudak parlatıcısı olarak mac in allık olarakda kullanılan daha sıvı olan Vırgın Isee Cremmini ,body shop un meyvelı parlatıcılarını ve 42 numara olan dudak rengine yakın rujunu ve nıvea nemlendiriyici kullanıyorum genellikle.

Goz makyajı yapmayı cok sevmiyorum , renkli farlar kullanmaktan hoslanmıyorum.Mac goz altı kapatıcısı yine Mac in rimelini ve siyah kalem kullanıyorum gundelik hayatta.Aksam dısarı cıkarken eye liner ve hafif siyah yada kahve far kullanıyorum. Aslında Mac in rimelinden cok memnun kalmadım cok yapısıyor kirpikler max factor dan daha memnun kaldım.Bitince yeni bir marka denemek istiyorum.


Suratıma ilk olarak mac in studio fix ile makyajımın alt bazını olusturuyorum daha sonra bronz pudra ve seftali tonundaki allıgımı suruyorum.Hıc kullanmadıgım halde neden iki tane aldıgımı bilmedigim body shop fondotenım var.Kullanımı sıvı oldugundan kullanmayı cok sevmiyorum.Makyaj suratımdan cok cabuk uctugundan Mac in makyaj sabitleyici mineralli suyundan allıcagım en kısa zamanda.

8 yorum:

  1. makyaj eşyası büssürü alıyorum ama taktıklarımada takıyorum hep onları kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. genelde oyle oluyor zaten en pratik olanları kullanıyorum bende hep bide bnm MAC takıntım var bir sey alıcak olsam hemen oraya gidiyorum

    YanıtlaSil
  3. bende mac de göz makyajı yaptırmaya bayılıyorum ama sonra eve gelince asla onların yaptıgı gibi yapamıyorum:) buarada jojee beni mimlemiş bende seni mimledim sayfamda bakarsın girince xoxo

    YanıtlaSil
  4. ben onların elinde sihir olduguna inaniyorum.Pudra alırken uzmana rimellerinden memnun olmadgımı soyledim bana sadece rimel kullanarak bir makyaj yaptı nerdeyse ozur dilicektim soyledıgım sey icin = ) bir tek rimelle bana far eyeliner kalem kullanmıs gibi makyaj yaptı .Yetenek ayrı bir sey= )

    YanıtlaSil
  5. whats in your makeup bag iyi olmuş bu yazı :)

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkur ederım Sedef = )

    YanıtlaSil
  7. mac de özel günlşer için makyaj yaprtırdınız mı hiç,nasıl oldu?

    YanıtlaSil
  8. adsiz:ozellikle makyaj yaptirmadim hic .Ama magzaya gittiginizde bir sey almasaniz bile istediginiz urunleri denemek icin full e yakin makyaj yapiyorlar. Ozel bir gn icin makyaj yaptiracak olsan kesinlikle MAC i tercih ederim =)

    YanıtlaSil